reklama

Keby som bol vtáčkom, letel by som za les.

Toto si povie mnoho Slovákov a mnoho Sloveniek, pri pohľade na stav demokracie, stav politiky, stav zdravotníctva, stav súdnictva, stav ...

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)

Je skutočne tento stav taký hrozný, aby som to vzdal a letel za les? A ak odletím za les, zlepší sa daný stav? Lenže za lesom zostane celá moja rodina, takmer všetci priatelia, takmer celé Slovensko.

Viem, že aj okrem slovenských, existuje mnoho krásnych zahraničných lesov. Ale ten náš je stále len náš. Je však pravdou, že si ho trošku nevážime, že mu ubližujeme, že ho zrieďujeme, že už ani veľmi ako les nevyzerá.

Prečo všetci neodletíme za les? Možno by ten náš dostal šancu sa pozviechať. Možno mu len svojou prítomnosťou ubližujeme. Veď ak odletíme do iného lesa, tak neporiadok budeme robiť v ňom.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Aký neporiadok! V cudzom lese sa predsa neporiadok nesmie robiť. To len v tom vlastnom, našom. Tam je dovolené všetko. Úplne všetko.

(Inšpirácia získaná od priateľa z 90-tych rokov, kedy bol text tak isto aktuálny, ako dnes...)

Emil Lobotka

Emil Lobotka

Bloger 
  • Počet článkov:  59
  •  | 
  • Páči sa:  174x

Zapisujem si myšlienky v nádeji, že pochopím odkiaľ prichádzajú a kam ma vedú. Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

24 článkov
Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
Adam Valček

Adam Valček

14 článkov
Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
Iveta Rall

Iveta Rall

88 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu